..:TQ 4 Being My Followers:..

Wednesday, January 19, 2011

.:Clorets..haram ker??:.

dapat satu email..
x tau kesahihannyer..
tp korang tengok la gambarnyer..
ni clorets infinity tau..yg cam spesel edition tu..kaler itam..

cite bro tu:

aku ni jenis suke belek belek barang, bile ade barang kat tangan aku, aku suke sangat belek belek..henpon ke ipod ke, botol air ke, paket makanan ringan ke...memang aku suke belek, aku suke tengok info yang ade dalam benda yang aku belek tu

nak jadi cerita, semalam mase tengah lepak lepak ngan member aku, aku pn membelek lah paket gula angin clorets infinity yang boleh dibeli di 7 eleven atau kedai kedai runcit atau pasaraya


cara nak buka kotak besi gula gula angin ni unik sikit, kite kene tarik sikit je penutup dia, dan boleh keluar kan biji biji gula angin tu...jadi sebab gula gulanya dah habis, aku pn main main la dengan bekas besi dia...


tup tup masa tengah main, aku bukak abis penutup besi tu...haa...bila dah tebukak tu, tergamam aku tengok corak yang ada kat depan aku tu...lambang salib yang amat amat clear boleh ditengok..aku tak tau la kalau pandangan orang lain macam mana..tapi kat pandangan aku, macam lambang salib zaman feudal

sapa sapa kat luaq sana , silalah berhati hati, jangan dibeli gula angin clorets ni...kalau aku x gatai tangan belek penutup kotak besi gula angin clorets ni, memang tak tau ada benda bahaya tersembunyi di sebalik penutup tu.

note : aku memang simpan clorets dalam beg aku..tp x pernah aku beli yg itam ni..slalu beli yg ijau n biru..

No comments:

..:..Labels..:..

3rd pregnancy (27) 4rd pregnancy (2) Adam demam (1) Adam Mustaqim (14) Adli Mubasyir (1) Adwa (50) Adwa dah setahun (1) adwa punye (4) Adwa tak sihat (9) Aidiladha 2014 (1) air tangan suami (4) alamanda (3) Aloe Vera Gel (1) anak2 (24) anniversary (3) ape yg best (1) ape2 aje (80) Artis (1) award (1) Bangi (4) barang baru (18) batuk (1) BE (2) Bengkak susu (1) Besday Adam (2) Besday Adwa (3) besday aku (6) Besday Dhia (5) best fren (11) bf (13) Big Apple (1) Breastfeeding Journey (19) BSP (2) BSP review (7) BSP Test (5) Buah tangan (1) buddy (2) Buka puasa (5) Cabut Gigi (1) Cameron Highlands (1) cedera (2) Cendol (2) Char kuew tiau terbaik (1) Check up (19) Check up Adam (2) Check up Adwa (3) contest (12) cuace (13) Cuti-Cuti Malaysia (2) Cyberjaya (2) Dentist (3) dhia (234) dhia punye (21) Dhia tak sihat (4) DIY (1) Domino's (5) Drama Korea (10) dunia hiburan (2) Eksiden (2) Family (16) Family Day (2) Fesyen (1) floria (3) Gaji (2) GDM (3) Gigi Dhia (1) Give Away (1) Go.Lokal.Cafe (1) Hadiah (2) Hari pertama sekolah 2017 (1) herbaline (2) Hidung berdarah (1) Hilang (2) hobi (1) Home sweet home (1) Hospital (3) IC (1) Ikan (1) info (54) isi hati (101) jalan2 (22) Jambu (1) Jamuan (1) Jerebu (1) jerubu (2) JJCM (8) K-Pop (1) KAFA (1) Kajang (1) Kedah (5) kegilaan (1) kejadian (17) Kek (1) Kelahiran Adam mustaqim (1) Kerja (3) Kerjaya (2) kesihatan (26) Klinik (4) Klinik Gigi (1) Konvokesyen Dhia (1) kronologi kelahiran Dhia (1) Lagu Best (1) lambat bangun (1) lirik lagu (2) lunch date (4) macam2 Adwa (15) macam2 Dhia (1) macam2 hal (3) majlis (9) Majlis Adwa (3) makan luar (3) makan-makan (134) makan-makan kat ofis (2) Makanan feveret (1) Mama punye (2) masak-masak (72) MASALAH (1) Menang (2) MGTT (1) minat (1) mines (3) nak bg hadiah (2) nak tau.. (1) Nando's (1) Novel (1) ntah ape2 (6) nuffnang (7) ofis (17) order saje (1) Pasar Malam (1) pasar tani (6) PASTI (4) Penang (4) penyakit (20) perayaan (5) perkembangan adwa (15) Pertandingan Azan ALAMRIA (2) Petua (2) Pregnancy (46) Preparation (4) produk (12) Progress Adam (1) Promosi (3) Puri (1) Putrajaya (14) Ramadhan (6) Raya (4) Raya 2013 (2) resepi (6) result (1) Rezeki (3) rezeki ramadhan (1) Rezeki Syawal (1) Rojak (1) Rumah (2) Sakit pinggang (1) saman polis (1) Saman PPj (1) sekolah (2) Sekolah Dhia (2) Selamat Hari Raya (1) Seminar (2) seram (1) serdang (1) Sesemut (1) Set Berpantang (1) Setiausaha (2) Sg. Ramal (2) Shaklee (1) Sharing is Caring (9) shopping (5) Shopping online (3) Simpanan (1) Solid Food (3) souvenir (1) Stevia (1) suami saye (29) suke-suki (27) Susu Formula (3) TAFIST (2) tag (3) Tahun 1 (1) taska (17) things (1) Tragedi (1) Tudung (1) tukar template (1) tupperware (3) tutorial (1) TV drama (9) Umai (1) wordless wednesday (6) Zakat (1)