..:TQ 4 Being My Followers:..

Monday, June 22, 2009

Keletihan yg melampau

malam tadi aku rase badan aku cam tak sihat... badan sumer sakit, kepale pun sakit... hubby aku suh duk rehat... aku ni selagi keje umah tak settle, mane penah duduk pun... duduk pun cume utk susukan dhia... lepas dhia tido, bersambung la keje2 umah aku tu... aku baring sebelah dhia, tibe2 mengalir air mate aku... hubby aku tengok..heran die aku nangis... "nape nangis??sakit ker??mane yg sakit??" hubby aku tanye... org nangis mane leh ckp kan...aku diam jer la... die tanye lagi "nape nangis?? muke merah tu... demam ker??" die rase dahi aku... "panas" kate die... "tak larat sangat ker badan??" "haah" aku kate... "dah, rehat jer dulu" kate hubby aku lg... aku pun try pejam mate... tak leh tido pun cos kepale aku sakit sangat... hubby aku amekkan panadol...aku makan ... dhia plak nak susu, aku susukan dulu..mase susukan dhia, mate dah berat, ye la...dah makan panadol kan... hubby aku suh bawak dhia masuk bilik, tidokan atas katil... aku bedung dhia n letak dhia atas katil...aku letak kepale kat bantal n terus tertidur... hubby aku kejut....tanye aku ok tak?? aku tengok dhia dah tak de sebelah aku... "mane dhia" aku tanye... "tu, kat bawah" hubby aku cakap... aku tak sedar bile mase plak hubby aku letak dhia kat bawah... tq abg... pagi tadi bangun....aku rase lebih sihat n rase badan aku dah ok... tapi sendi2 aku rase sakit2 lagi...nape ek?? aku ade mkn benda2 yg tak sepatutnye aku makan ke ek???hhhmmm...pelik... tapi memang badan aku letih sangat sejak aku mule keje ni...mungkin sebab masih tak biasa lagi...entah lah... tak pe la...mayb lame2 ok kot... hopefully...

No comments:

..:..Labels..:..

3rd pregnancy (27) 4rd pregnancy (2) Adam demam (1) Adam Mustaqim (14) Adli Mubasyir (1) Adwa (50) Adwa dah setahun (1) adwa punye (4) Adwa tak sihat (9) Aidiladha 2014 (1) air tangan suami (4) alamanda (3) Aloe Vera Gel (1) anak2 (24) anniversary (3) ape yg best (1) ape2 aje (80) Artis (1) award (1) Bangi (4) barang baru (18) batuk (1) BE (2) Bengkak susu (1) Besday Adam (2) Besday Adwa (3) besday aku (6) Besday Dhia (5) best fren (11) bf (13) Big Apple (1) Breastfeeding Journey (19) BSP (2) BSP review (7) BSP Test (5) Buah tangan (1) buddy (2) Buka puasa (5) Cabut Gigi (1) Cameron Highlands (1) cedera (2) Cendol (2) Char kuew tiau terbaik (1) Check up (19) Check up Adam (2) Check up Adwa (3) contest (12) cuace (13) Cuti-Cuti Malaysia (2) Cyberjaya (2) Dentist (3) dhia (234) dhia punye (21) Dhia tak sihat (4) DIY (1) Domino's (5) Drama Korea (10) dunia hiburan (2) Eksiden (2) Family (16) Family Day (2) Fesyen (1) floria (3) Gaji (2) GDM (3) Gigi Dhia (1) Give Away (1) Go.Lokal.Cafe (1) Hadiah (2) Hari pertama sekolah 2017 (1) herbaline (2) Hidung berdarah (1) Hilang (2) hobi (1) Home sweet home (1) Hospital (3) IC (1) Ikan (1) info (54) isi hati (101) jalan2 (22) Jambu (1) Jamuan (1) Jerebu (1) jerubu (2) JJCM (8) K-Pop (1) KAFA (1) Kajang (1) Kedah (5) kegilaan (1) kejadian (17) Kek (1) Kelahiran Adam mustaqim (1) Kerja (3) Kerjaya (2) kesihatan (26) Klinik (4) Klinik Gigi (1) Konvokesyen Dhia (1) kronologi kelahiran Dhia (1) Lagu Best (1) lambat bangun (1) lirik lagu (2) lunch date (4) macam2 Adwa (15) macam2 Dhia (1) macam2 hal (3) majlis (9) Majlis Adwa (3) makan luar (3) makan-makan (134) makan-makan kat ofis (2) Makanan feveret (1) Mama punye (2) masak-masak (72) MASALAH (1) Menang (2) MGTT (1) minat (1) mines (3) nak bg hadiah (2) nak tau.. (1) Nando's (1) Novel (1) ntah ape2 (6) nuffnang (7) ofis (17) order saje (1) Pasar Malam (1) pasar tani (6) PASTI (4) Penang (4) penyakit (20) perayaan (5) perkembangan adwa (15) Pertandingan Azan ALAMRIA (2) Petua (2) Pregnancy (46) Preparation (4) produk (12) Progress Adam (1) Promosi (3) Puri (1) Putrajaya (14) Ramadhan (6) Raya (4) Raya 2013 (2) resepi (6) result (1) Rezeki (3) rezeki ramadhan (1) Rezeki Syawal (1) Rojak (1) Rumah (2) Sakit pinggang (1) saman polis (1) Saman PPj (1) sekolah (2) Sekolah Dhia (2) Selamat Hari Raya (1) Seminar (2) seram (1) serdang (1) Sesemut (1) Set Berpantang (1) Setiausaha (2) Sg. Ramal (2) Shaklee (1) Sharing is Caring (9) shopping (5) Shopping online (3) Simpanan (1) Solid Food (3) souvenir (1) Stevia (1) suami saye (29) suke-suki (27) Susu Formula (3) TAFIST (2) tag (3) Tahun 1 (1) taska (17) things (1) Tragedi (1) Tudung (1) tukar template (1) tupperware (3) tutorial (1) TV drama (9) Umai (1) wordless wednesday (6) Zakat (1)